地產
中國・海外・香港

【樓市第一手|網民熱話】一人一個長期跑輸大市屋苑 | 「華景山莊」「 比華利山」 大熱上榜?


雖然香港樓價年年上升,呎價也越來越貴,但總會有一些交通不便,配套較少的屋苑,樓價長期跑輸大市,而這種屋苑,通常只宜自住不宜投資。有網民在網上討論區,就一人一個長期跑輸大市的屋苑進行表態,最多網友認為,葵涌的華景山莊,交通太麻煩,地點又太荒蕪,而且其他屋苑近十年樓價升了數倍,華景都未過倍半,大幅跑輸大市。

網民點睇:

Wednesbury:華景太山卡又冇配套,同埋非一般潮濕,低水係有原因。

倉鼠歷奇:上網搵GOOGLE華景山莊,一睇即刻X咗一聲,點解可以起到咁無美感!

韮菜收割機:比華利山墳場真係cls,寧願要教大隔離果邊。

大力狗仔:識人19年底700 幾萬買咗華景3房,唔係低層,好似都十幾廿樓,不過係華景最遠嗰幾座,但個view 係幾開揚嘅。

索絲機械獸:星堤 09/02/2021 8座 6樓 C室 10年 810萬 918呎 1,170呎 $8,824/呎 $6,923/呎 1000呎 $8800

馬拎哥:愉景灣?絕對落後純粹自住。

密手成虧:富豪花園,超低水,樓下得間超市同7仔,買野要向左走向右走(第一城/河畔),步程至少10分鐘,仲要無遮無掩。交通又無黨鐵,巴士又少選擇,河景係好靚,但西斜曬到HIHI。

 

Related Articles