地產
中國・海外・香港

【樓市第一手|網民熱話】林鄭Plan放寬9成按揭|網民擔心上車盤會升到$800萬?


【#樓市第一手#網民熱話】上車盤升會至$800萬?

【#樓市第一手#網民熱話】Web 上車盤升會至$800萬?

 

在2019年10月政府於施政報告中,提高自住物業的按揭成數上限:800萬以下物業最高可承造九成 ;800至900萬可承造八至九成;900至1,000萬最高可承造八成。

早前有網民忽發奇想,在討論區問,將來上車盤會否推至800萬或以上?

網友原帖:
9成按揭放寬到800萬 好多人講第時啲樓就會推上呢條線,呢一刻睇,總係覺得無可能,完全想像唔到。

但幾年前一樣無諗過依家啲上車盤會上到500-600萬。

好想知大家點睇?利申已上車,想將來換樓。

網民點睇:

齊歡暢 :以前2,300萬都唔覺得會升上6,700萬架啦,結果呢?

長期燥底:所以今日買得起樓但係嫌貴唔買嘅人,第日想買果陣就只會要捱更貴嘅樓價。

中伏者1號:應該點都要同人工成個比例比你層樓升左,賣完樓有3/400萬cash下一間普通半市區3房要1500萬,你都供唔起啦,最主要係睇市區至半市區2/30年樓齡既2房同人工比例而加大約600萬我理解唔計通漲,600萬仲好有條件升到800萬做1成首期再兩公婆搵7萬蚊比你供3萬上會。

薩爾達聞X:有資產既,,資產升值只會不斷pump 大佢地既首期,長遠樓既價值就係佢地決定, 而唔係用人工黎決定。

醉愛香港:將來一定會,假設樓市按揭及供應政策不變,好簡單!唔單單係樓價,任何野都會有inflation,十年後譚仔$100 碗米線都係合理。

破落我城 :應該會升到2000 萬, 趁700萬平平地已入市。

extrashot:過去1年d 股, 幣, 撈 升咁多, 唔能夠預期炒股賺一筆之後d樓價完全唔郁吧。

 

Related Articles