時事熱話
企業策略・可持續發展・商事動態・大中華時事・專題・本港時事・環球時事

港產糖果成絕響史蜜夫老闆宣布榮休


史蜜夫糖果廠是一家在1960年於香港創立的糖果廠,雖然規模仍然細小,但由於注重品質,經歷超過半個世紀後,成為香港糖果製造廠其中一家老字號。史蜜夫軟糖的特色是每粒糖包住嘅紙都食得,因為用了米來製造的。這款糖在觀塘的史蜜夫糖果廠出產,在1980年代好流行,包裝紙上寫住「美味香甜鮮軟糖」。

 

史蜜夫糖果廠的產品都在香港製造,其中以史蜜夫橙花軟糖最為人熟悉,該款軟糖還有蜜瓜味道,水果糖、椰子糖、牛奶糖、椰絲棉花糖和鳥結糖,都是該糖果廠長期生產的糖果。

 

由正隆行傳出的消息指:「一個令人震驚又傷心嘅消息… 史蜜夫糖係唔少人嘅兒時甜蜜回憶,而呢間全港碩果僅存嘅本地手造糖果廠,終於要同大家講再見了,幾位老闆要光榮退休。相信好多朋友都一樣,諗到遲啲食唔返嗰種味道,就經已好唔捨得喇~!所以而家真係見貨買貨,售完即止!」

 

史蜜夫糖果廠員工們證實了老闆宣布榮休,史蜜夫糖果廠8月仍會生產糖果,但之後就會正式停產。到時街上的史蜜夫糖買少見少,很快會成為絕版了。

Related Articles